Гарантія

Усі інструменти SKIL проходять випробування, ретельну перевірку та сувору процедуру контролю якості SKIL. Саме тому SKIL надає гарантію як на електроінструменти, так і на вимірювальні пристрої. Ця гарантія не обмежує гарантійні права покупця, що випливають з договору купівлі-продажу, укладеного з дилером, чи інші відповідні законні права.

Наша компанія забезпечує гарантію на інструменти SKIL у відповідності з наступними умовами:

1. SKIL надає гарантію на умовах, викладених у пунктах від 2 до 8, шляхом безкоштовного усунення будь-яких дефектів інструменту, що виникли під час дії гарантії та явно викликані недоліками матеріалу чи виробництва.

2. Строк гарантії становить 24 місяці або 12 місяців у випадку професійного та аналогічного використання. Строк гарантії починається з дати купівлі першим покупцем, що визначається по даті, вказаній на оригіналі документа, який підтверджує факт купівлі.

3. Із гарантії виключені наступні елементи:

  • Деталі, що природнім чином зношуються під час звичайного використання або внаслідок природного зношування, а також дефекти інструменту, що викликані зношуванням під час роботи або природним зношуванням.
  • Дефекти інструменту, викликані недотриманням інструкцій користувача, неналежним використанням, використанням у ненормальних умовах оточення або ненормальних умовах використання, а також перевантаженням чи неналежним технічним обслуговуванням.
  • Дефекти інструменту, викликані використанням приладдя чи частин, що не являються оригінальними приладдям чи частинами SKIL.
  • Видозмінені інструменти або інструменти, які були доповнені.
  • Невеликі зміни очікуваної якості, які не змінюють суттєво споживчої цінності та можливостей використання інструмента.

4. Компанія надає шестимісячну гарантію на випадок дефектів матеріалів чи виробництва акумуляторів, які можливо довести, незважаючи на те, що акумулятори є деталями, які зношуються.

5. Компанія усуває дефекти, які вона визнає такими, що підлягають гарантії, шляхом безкоштовного ремонту несправного інструменту чи його заміни (можливо, аналогічною моделлю). Замінені деталі чи інструменти стають власністю компанії.

6. Претензії по гарантії повинні бути висловлені в межах гарантійного строку.. Проблемний інструмент, без приладдя чи спеціального контейнера, слід надати, разом із оригінальним документом, що підтверджує придбання, із вказанням дати придбання та опису виробу, продавцю чи в один із центрів обслуговування клієнтів, що перелічені на сайті www.skileurope.com. На інструменти, що розбиралися повністю чи частково, гарантія не поширюється. Якщо покупець надсилає інструмент продавцю чи до центру обслуговування клієнтів, витрати на транспортування та ризики покладаються на клієнта.

7. Гарантія не передбачає задоволення жодних інших вимог, ніж використання права на усунення дефекту згідно гарантії.

8. Гарантійний строк не може бути розширений чи поновлений в результаті будь-яких робіт, що фірма виконала по цій гарантії.

Згадана вище гарантія стосується інструментів, що придбані та використовуються в Європі.

Ця гарантія регулюється законодавством Нідерландів та виключає дію Конвенції ООН по договорах з міжнародної торгівлі товарами (CISG).

Skil B.V.
Konijnenberg 62
4825 BD Breda
Нідерланди

квітня 2017